Wednesday, February 8, 2012

MAK ESAH ALAF BARU

Salam Semua....

Hari ini perasaan faiz rasa sangat tidak tenteram. GERAM, MARAH, SAKIT HATI, KECEWA dan bercampur baur macam Air Batu Campur dan ini sekali gus menyebabkan MOOD kerja faiz hilang.

Kadang Kadang faiz xfaham kenapa manusia ni suka sangat menyibuk hal orang lain. Walhal masaalah dia pun tidak terjaga. Sifat dengki dan angkuh semakin menjadi-jadi. Nak katakan diri ini

 Sangat Kaya ...... Tader la pulak



HOT atau SEKSI....hahahahah (fikir2kan lah)


 POPULAR ..... suam2 kuku ajer, (eh... motif gambar nie )



CANTEKsss .... mungkin kot.


   SOPAN .... hurmmm yang ini tidak dinafikan ..hahaahhaha

Faiz malas nak amik port sangat hal dia. NAK MENGULAR ker? NAK PERGI JAHANAM ke? NAK PERGI MAMPOS ke? ANAK DIA PONDAN ke? sikit pun tak masuk dalam kotak pemikiran ini. (wahhh bahasa buku sastera giteww) sebab FOR YOUR INFORMATION ... kau tidak ada kepentingan dalam hidup aku ni and PLEASE STAY AWAY from MY LIFE.


Yang lebih menariknya spesis yang suka jaga hal orang nie adalah LELAKI. Bila zaman dah berubah jadi pelik pulak. Tahap Mak Esahnya (istilah untuk orang yang suka jaga tepi kain orang) lebih EXTREM dari orang perempuan...(entah dia nie kakak yg dah bertaubat kot) hayoooo xsenang hati dia bila tengok orang lain hidup dengan bebas. Sudah2 lah yer. hidup ni tidak lama pun. Cukup2lah asyik nak kenakan orang je. Esok kena kat batang hidung sendiri baru nak sedar ke?

Faiz pasti ramai yang punya masaalah macam ni di tempat kerja. kalau nak ikutkan HATI memang nak CARUTkan ajer orang nie. Cuma difikirkan kalau kita CARUTkan orang nie kita pun sama ajerlah macam dia kan. Tapi diam sajork pun tak boleh.. sesekali kena FIRE jugak la kannnn.....

p/s : Suka dengan pepatah english nie " WHAT COMES AROUND GOES AROUND"


No comments:

Post a Comment