Wednesday, March 16, 2011

Reunion



Bersiaran lagi faiz dalam blog kesayangan ramai nie....( padahal xder follower) walaupun rutin hidup yang sangat sibuk....ala2 menteri kewangan....(hahhhaha....yang bekas tu ka? ANUAR.... ayooo.... )yang terpaksalah running utara dan selatan..........utara semula dan ke Thailand...????

...sapa nak jawab
buat aper kat sana???? eehhhhhhhh.....
bz body lah uollazzzzzz....kalah kak nam.......

dalam kesibukan yang melampau ni. sempat jugaklah faiz nak menguruskan satu event "REUNION" untuk kawan2 faiz semasa belajar di UPM dulu........???

(oittt.......... bila pulak ko belajar kat UPM)

berangan sangat kan..........walauponnnn........( nak jugak Kolej 15...larikkkkkkk)

INSTITUT PERTANIAN AYER HITAM

INSTITUT PERTANIAN PARIT@TITI GANTUNG

hahhahahaha......ehhh...salah cakap pulak...kat INSTITUT pertanian malaysia.......
Rancangan ni sebenarnya dah banyak kali di postponekan... al maklumlah lepas habis belajar masing2 mula sibuk nak cari kerja dan nak kawin....( bagi yang tak boleh tahan nafsu). tapi faiz gigihkan jugak untuk buat event ni selepas 5tahun terpisah.

masa zaman adek2 dulu....tak pandai nak cur......hahahhaha

Seperti yang disangka..sambutan amat meriah...... kira ramailah lah jugak yang berminat nak pergi. Masing2 mula lah excited nak join REUNION nie.... nak bawak bini, laki, baby, skandal ( aik.....ader ker?) mcm2 lah pandangan yang diberikan serta respond yang baik dari semua..........

so dengan kesanggupan dan kudrat yang masih ada faiz pakatlah dengan geng2 yang masih boleh dihubungi untuk jayakan event nie........lepas postkan event dalam FB yang klik hanya 25 orang daripada 300 0rang......sedeyyykan....rasa nak terjun dari bangunan PAVILION ( nak mati pun kat tempat yang canteekkkk dan Vass..ko mampu? )

Kalau korang............apa yang korang rasa........???? jawabbb.....( wah tetiber jadi garang yang amazzzz.....)

Tu belum lagi masuk cerita nak kutip duit.... nak confirmkan attandance....cuba melarikan diri..... .. refused to pick up the fon..........mcm2lah ( kalau tak boleh cakap ajerlah......kan senang nak cancel nama........mudah sikit urusanya)

Mula lah rasa mcm nak CANCELkan ajer event ni. tapi bila mengenangkan yang 25orang ni nak jugak join ...so atas nasihat geng2 yang lain event nie tetap berjalan.......Faiz tetap teruskan event nie kerana rasa terharu geng UTARA sanggup turun.......alhamdulilah sekarang penyertaan dah mencapai ketahap yang menggembirakan......


Jom Ramai2 G PD........Ayooo mana satu BOB?

Berapa orang?.....???

Tunggu.......???

So pada kawan2 yang ader di PD pada 2-3hb april tu..... kita enjoyyy.....yang pasti akan ada persembahan HEBAT dari artis jemputan dari negeri PUKIESSARI..........


Tunggu PENAMPILAN UTAMANYA...... pasti VOUGE...persembahan 5minit yang tidak akan dilupakan

No comments:

Post a Comment